Nacházíte se zde: Domovská stránka > Kalibrace > Potřebuji zkalibrovat můj přístroj
Pokročilé hledání

Potřebuji zkalibrovat můj přístroj

Jak probíhá kalibrace Vašeho přístroje

Jak a kam zaslat Váš přístroj?

Přímo do balíku prosím přiložte objednávku, ve které uveďte fakturační a zasílací adresu, IČ a DIČ. Dále uveďte telefonický kontakt, e-mail a preferovaný způsob platby, tj. dobírkou nebo proformafakturou. Je zbytečné posílat objednávku navíc e-mailem či poštou.

K přístrojům je vhodné přiložit měřicí vodiče. Pokud je některý přístroj poškozen nebo máte pochybnosti o jeho správné funkci, napište to prosím do objednávky. Zkrátíte tím dobu, kterou se Váš přístroj u nás zdrží.

Zásilky posílejte na adresu:

ILLKO, s.r.o.
Masarykova 2226/18a
678 01 Blansko

Poznámky:
- Nepodáváme informace o tom, že/kdy nám Vaše přístroje byly doručeny! Tyto informace lze u většiny dopravců zjistit na jejich webu po zadání čísla Vaší zásilky, které dostáváte při předání balíku dopravci.
- V případě požadavku na potvrzení termínu kalibrace takové potvrzení nevydáváme. Předpokládaná doba, kterou stráví Váš přístroj v naší kalibrační laboratoři, je uvedena níže na této stránce.

Je možné přístroje předat / vyzvednout osobně?

Lze to provést osobně v naší provozovně; zde můžete zaplatit v hotovosti. Platba kartou není možná. Osobní odběr je nutné dohodnout při předání přístroje ke kalibraci nebo to uvést do objednávky. O připravení přístroje k odběru Vás pak budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.
Osobní předání / vyzvednutí přístrojů je možné pouze v těchto dnech a hodinách:
Pondělí: 9.00-11.00, 13.00-15.00
Čtvrtek: 9.00-11.00, 13.00-15.00

V souvislosti s koronavirem COVID-19 je v naší provozovně do odvolání zastaven osobní příjem a odběr přístrojů ke kalibraci / servisu.

Více informaci najdete zde.

Jak dlouho kalibrace trvá a jaká je její cena?

Běžně kalibrované přístroje najdete v ceníku. Cenu kalibrace dalších přístrojů Vám sdělíme na dotaz.
Pokud přístroj potřebuje opravu, v rámci našich možností ji zajistíme. V případě nákladnější opravy Vás budeme před jejím provedením kontaktovat.
Předpokládaná doba, kterou stráví Váš přístroj v naší kalibrační laboratoři je momentálně  pracovních dní.

Tato doba nezahrnuje dobu na dopravu přístroje k nám a potom zpět k Vám.

Po předchozí telefonické dohodě je možné i expresní provedení kalibrace do 3 pracovních dnů; zde účtujeme příplatek 30%. Podmínkou pro expresní provedení kalibrace je nepoškozený, plně funkční přístroj.

Pokud nám zasíláte přístroje ke kalibraci a v balíku není přiložena objednávka, může to způsobit prodloužení doby provedení kalibrace.

Momentálně neprovádíme expresní kalibraci přístrojů.

Co se děje s přístrojem po kalibraci?

Přístroj je po kalibraci opatřen kalibračním štítkem (nálepkou) a je vystaven kalibrační list. V něm není uveden termín příští kalibrace, resp. doba platnosti kalibrace. Uživatel si tento termín určuje sám v kalibračním řádu, který by měl mít zpracován - viz. odpovědi na časté dotazy ke kalibracím.

Zaslání Vašeho zkalibrovaného přístroje zpět; platba za kalibraci

Přístroje Vám po kalibraci odešleme službou PPL; zásilka by měla být doručena následující pracovní den po odeslání. Účtujeme dopravné + balné ve výši 130 Kč + DPH (proformafaktura) nebo 175 Kč + DPH (dobírka).

Poznámka: od okamžiku předání zásilky dopravci naše společnost nemá možnost datum/čas doručení nijak ovlivnit. Uvádějte proto prosím Váš telefonický kontakt v objednávce. Tento kontakt bude uveden na adresním štítku zásilky, aby Vás dopravce v případě potřeby mohl kontaktovat.

Odběr novinek
Naši partneři
  partneri metrel partneri pjp
Spřátelené stránky: partneri rawet